Marketing SMS
Autor: Redakcja Data publikacji: 03.05.2015
Marketing SMS
Dział marketingu mobilnego (mobile marketingu) angażujący krótkie wiadomości tekstowe do komunikacji z publicznością. Kampanie SMS o charakterze promocyjnym czy informacyjnym są z powodzeniem stosowane przez firmy i instytucje.
Dwukierunkowa komunikacja, geotargetowanie czy personalizacja przekazu – najnowsze tendencje w marketingu SMS ukierunkowane są na tworzenie relacji z odbiorcą. Serwis Pracuj.pl zaangażował do swojej strategii geotargetowaną kampanię SMS – osoby odwiedzające duże centra biznesowe we Wrocławiu i Warszawie otrzymywały wiadomość zachęcającą do pobrania aplikacji portalu. Case study Pracuj.pl opisało wiele mediów branżowych, m.in. Nowy Marketing ( „Praca czeka na przystanku, czyli kampania mobilna Pracuj.pl” ). Więcej nowatorskich kampanii mobilnych opisuje raport „Case study mobile marketing 2013” opublikowany przez serwis GoMobi .
Kampanie angażujące wysyłkę krótkich wiadomości tekstowych z powodzeniem wykorzystują m.in. organizatorzy wydarzeń kulturalnych. Nocny Maraton Filmowy Enemef informuje swoich subskrybentów o planowanych wydarzeniach, repertuarze i oferowanych zniżkach za pomocą SMS-ów.