newsletter

Zobacz również:

Newsletter (e-biuletyn)

Autor: Redakcja Data publikacji: 03.05.2015

Newsletter (e-biuletyn)

Działanie z obszaru e-public relations (e-PR) i e-mail marketingu polegające na cyklicznej wysyłce elektronicznych wydawnictw do zdeklarowanych adresatów (subskrybentów). Gazetka firmowa, zapowiedzi artykułów opublikowanych w serwisie www, oferta – dystrybuowane materiały przybierają różne formy i tym samym służą różnorodnym celom.

Branżowy portal Nowy Marketing w artykule „E-mail marketing na przełomie 2013/2014” wskazuje, które trendy należy uwzględnić, planując tegoroczną strategię e-mail marketingu, tj. responsywny design , budowanie zaangażowania oraz nowoczesne autorespondery. Na szczególną uwagę zasługuje ostatnia usługa, która uzależnia wysyłkę komunikatu i jej treść od akcji podjętej przez odbiorcę.

Instytucje czy organizatorzy wydarzeń kulturalnych coraz częściej wykorzystują newslettery do komunikacji ze swoją publicznością. Bieżące informacje za pośrednictwem e-biuletynu wysyła np. Malta Festival Poznań , łódzkie Muzeum Sztuki czy serwis Qlturka.pl . Firma GetResponse w ciekawym raporcie opisuje „Stan e-mail marketingu na rynku wydawniczym” – czy i z jakim skutkiem instytucje realizują strategie e-mail marketingu.

INNOWACYJNA GOSPODARKA - NARODOWA STRATEGIA SPÓJNOŚCI, UNIA EUROPEJSKA - EUROPEJSKI FUNDUSZ ROZWOJU REGIONALNEGO

Projekt współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka na lata 2007-2013

dotacje na innowacje