newsletter

Zobacz również

LITERATURA CYFROWA

Czy jest w tym tekście jeszcze autor? Cyfrowe zlepki, postprodukty, kolaże.

Autor: Andrzej Pająk

Przeczytaj, jak zjawisko postprodukcji opisywane przez Nicolasa Bourriauda w kontekście sztuki nowoczesnej, odnosi się również do tekstów funkcjonującego w Internecie.

VARIA

Łódzkie wspiera kulturę!

Autor: RPO WŁ

Nocowaliście kiedyś na zamku w Uniejowie? A może delektowaliście się dźwiękiem organów w Filharmonii Łódzkiej? Albo oglądaliście znakomity spektakl w Teatrze Wielkim w Łodzi? Jeśli tak, to czy zast...

APLIKACJE MOBILNE

Po co instytucjom kultury Snapchat?

Autor: Patrycja Musiał

Snapchat stał się w ostatnim czasie niezwykle popularną aplikacją na urządzenia mobilne. Używany dotychczas do przesyłania prywatnych zdjęć i kilkusekundowych filmików, natychmiast został zaadopto...

APLIKACJE MOBILNE

Ukraina państwem nowoczesnej kultury?

Autor: Anna Rumiantseva - Guides4Art

Czy Ukraina jest atrakcyjnym miejscem dla turystów, zainteresowanych zwiedzaniem zabytkowych miejsc przy zastosowaniu nowych technologii? Jak wygląda sytuacja z platformami informacyjnymi oraz apli...

ROZWÓJ WIDOWNI

Skąd mam wiedzieć o nowych technologiach zwiedzając muzeum?

Autor: Zuzanna Pawilkowska / Redakcja IwK

Zwiedzając polskie muzea łatwo zauważyć, że nowoczesne technologie w instytucjach kultury są coraz popularniejsze. To wielki plus. Odbiorca staje się dzięki nim bardziej zaangażowany, świadomy, mo...

DIGITALIZACJA

Nowe technologie w kulturze są jedynie środkiem, a nie celem

Autor: Katarzyna Maniak

Jestem głęboko przekonana, że powinniśmy myśleć o technologiach dla instytucji kultury jako możliwych środkach do osiągnięcia istotnego z punktu widzenia instytucji (i jej misji) celu, a nie jako o...

SOCIAL MEDIA

Crowdfunding w muzeach

Autor: Zuzanna Stańska

Crowdfunding jest formą crowdsourcingu, która polega na finansowaniu różnego rodzaju projektów przez społeczność, która jest wokół tych projektów zorganizowana. Tego typu akcje charakteryzują się d...

INTERNET

Your Paintings, czyli digitalizacja w brytyjskim stylu

Autor: Zuzanna Stańska

Trzeba zacząć od tego, że Your Paintings jest absolutnie fantastyczną inicjatywą. Podjęło ją BBC we współpracy z zajmującą się digitalizacją i powstałą w 2003 roku Public Catalogue Foundation. Cele...

SOCIAL MEDIA

Maksymalne udostępnianie zasobów jako naturalna droga dla instytucji publicznych

Autor: Katarzyna Maniak

Rozmowa Katarzyny Maniak z Anetą Kopczacką z Muzeum Historii Fotografii w Krakowie o wyzwaniach i strategiach upowszechniania muzealnych zbiorów w internecie.

VARIA

Placeit - ta aplikacja zastąpi Ci grafika (przynajmniej na chwilę ;)

Autor: Patrycja Musiał

Uwielbiamy narzędzia, które pozwalają nam robić fajne grafiki nawet, a zwłaszcza wtedy kiedy grafikami nie jesteśmy, a programy graficzne to dla nas magia, ale niestety czarna… Wbrew tytułowi, do...

Przewodnik - idealne wymiary zdjęć w kanałach social media (Facebook, Twitter, Instagram, Pinteres, LinkedIn)

Przewodnik - idealne wymiary zdjęć w kanałach social media (Facebook, Twitter, Instagram, Pinteres, LinkedIn)
Autor: Redakcja Data publikacji: 12.07.2015

Kiedy projektujemy oprawę graficzną dla naszych kanałów social media, dobry design to nie wszystko. każdy Każdy serwis stawia przed nami inne wymagania. Dobrze zacząć od właściwego rozmiaru obrazków, a potem można już spokojnie skupić się na kreatywnej stronie przedsięwzięcia.

Przygotowalismy dla was mały przewodnik, po rozmiarach grafik w pięciu najpopularniejszych kanałach social media: Facebook, Twitter, Instagram, Pinteres, LinkedIn.

Na końcu znajdziecie pdf'a do pobraniza ze wszystkimi piecioma infografikami.

FACEBOOK

INSTAGRAM



LINKEDIN

PINTEREST

TWITTER

Przewodnik - pdf

0.0
INNOWACYJNA GOSPODARKA - NARODOWA STRATEGIA SPÓJNOŚCI, UNIA EUROPEJSKA - EUROPEJSKI FUNDUSZ ROZWOJU REGIONALNEGO

Projekt współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka na lata 2007-2013

dotacje na innowacje